Längtar hem...

Hej :) Var hemma hos min älskade vän igår så länge.. Så när jg kom hem vr jag bara trött och grinig :P
Men idag äre en ny dag med nya tag ;) När jag kommer hem ska jag blogga till er!
Sen knske jag ska göra tyska läxa :D Ska typ ta kort på min vardag :)
Fasst faaan.. kameran har ju slut på ström :( Får fixa de sen då :)


Nu har jag iallafall idrott :P Men jag behövde inte vara med, säger inte varför.  Så sitter här o bloggar o tränar inför en redovisning snart :) Ska prata massa om england :P
LÄNGTAR tills jag slutar.. Då ska jag hem till mamma <3 :')

Apropå ingenting ;P Igår fixa jag något random spel ronja tipsa om ;D

KUl att de var kul ;D Typ som ett gratis habbo
//Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0