112 på liv och död

Måste bara säga att "112 på liv och död" är det bästa pogramet någonsin! <3

Hahah jag e svull ;D Så läss på soppa fast de bara gått 3 dagar -.-
Börjar från börjar.. Tog med mej en varma koppen till pappa :) Jag trodde de va kantarell somde stod att de skulle vara, men det var tomat och basilika :S Så när alla gått från bordet hällde jag ut den ;P
Sen när jag kom hem till mamma hade hon köpt massa mat till mig :') Typ roliga varma koppen, yougurt och så..

Så jag var ju hungrig som fan så jag tog en varma koppen hallon och blåbär <3
Och blandade i grädde xD svullNina.blogg.se de är jag de ;P






Ikväll ska jag ducha o hela kittet :P Kanske ansiktsmak? Sen innan jag sover ska jag göra tidsinställda inlägg till er sötnosar <3 //Nina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0