Breaking dawn :D

Linn sov hos mig igår till idag, så idag åkte vi in till stan och kolla på breaking dawn! :D Den var sjukt bra, fattar inte varför alla tycker att den var dålig?! :) Jag och Linn köpte aaas myyyycke godis som vi tog med in på bion, plus att vi köpte en stor popcorn ;P :) Lite svull vi är? ;)
_____________________________________________________
Haha, måste säga en sak! :D När alla trodde filmen var slut så ställde dom sig upp och typ lekte så att det blev en massa skuggor på bioduken, sen stod dom kvar när filmen fortsatte, och då skrek jag as högt: "MEN KAN NI FLYTTA PÅ ER!?, haha Linn skämdes ihjäl, och sen börja vi as garva ;P :D Men dom flyttade på sig! :o ;p Men iaf, den filmen borde ni se! :D Den äger! :)
_________________________
Nu ska jag ner och äta middag, pizza blire, ännu mer svull jag är ;p
//Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0