så jävla svårt att förstå att det är tack och hej

Kul att jag skrev ett jätte bra o långt inlägg som raderades -.- Feeen!
Idag har jag gjort ganska mycke...

1. Segskola -.-
2. dryga bussen hem..
3. splea sims 3
4. Ronja står utan för mitt hus <3
5. Hon spelar, jag försöker äta soppa men gråter över min tandställning istället..
6. går upp på mitt rum, ronja väntar, vi går ut
7. åker sånn där stor, fet, awesome ring i skolbacken  ;O
8. Sjunger o skriker över hela byn.
9. jag går hem, ronja går hem
10. kommer hem o tar kort med fredrik och igor

Och det kommer jag visa er............... nu :D


Bjuppar stort


Här med..


vad ska man säga..


hahah!


älsklings bror <3 (stört hår -.- )


hahah..


Nu ska jag sova, godnatt <3 //Nina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0