forest fruit

Slutar min kväll med en stor kopp te och ansiktsmask! De e grejer de ;)


Kul att jag e kär i forest fruit <3

Hahahaha idag hände de en sak ;) råkade kasta upp min sko på ica taket xD Först gick vi in påica o frågade efter hjälp men nerrå. Sen fråga vi om dom hade någon stege, nerrå. Sen närvi väl hittade en stege frågade vi om dom kunde hjälpa att ställa upp den,nerrå.HAHAHA de va sjukt pinsamt ;) Sen ringde vi Ronjas brorsa och han komo hjälpte oss :) Awesome kände jag då! Så nu har jag 2 skor igen! Det vart kallt utan ena skon ju :(

Efter allt de stack vi hem till ronja o käka risotto, gott gott! Sen kollade vi på en sjukt äcklig youtube klipp.
Asså inte äckligt (snuskigt) Utom jätte äckligt (Läskigt) De var en jätteläskig kille med,insjungta ögen och nästan flintis o jätte litet huvud. Började skrika när han kom nära kameran :S Såå läskig va han!

Nu ska jag dricka upp mitt te,göra ett tidsinställt inlägg och sen är de sova dax, herrå //Nina


Kommentarer
Postat av: MsSophie

Vad skönt med en ansiktsmask :)



/MsSophie

http://www.improveme.se/mssophie

2011-10-10 @ 22:17:03
URL: http://www.improveme.se/mssophie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0