Har typ orange i mitt hår

Ser ni, det är typ lite orange i mitt hår :P,
Såg det när jag satt och tog lite egooo bilder ;)
Mitt hår är fail, jag ska färga det, men jag vet inte vilken färg.
___________________________________________________________________________________________
Är hemma idag med, som jag skrev igår, jag och cecilia ska till mormor och morfar
sen när cecilia kommer hem, för att mamma och pappa ska på kurs
så att dom får vara med och övningsköra med henrik :)
Så dom kommer hem runt halv elva, och cecilia lyssnar inte på mig, så mormor får ta hand om oss :')
___________________________________________________________________
Nu ska jag ner och äta lunch, ska steka omelett :') hejdå :D
//Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0