Helgen i stora drag

Hej vad lite jag skrivit, hej vad jag har gjot mycket! beskrivet i stora drag
Fredag. Efter skolan stack jag hem till pappa och åt middag... sen stacka jag till självaste erika o vi skulle göra oss iordning till ett disco. Hon åt middag och jag bara vänta, sen gjorde vi oss iordning. Efter ett tag, när vi sminka oss kom linn o maria. :) Efter ett tag stack vi 4 till disco (y)
Lördag. Slappt! Vart väckt klockan 9 o åkte till stan,köpte ett spel

nördigt? ja. kul? ja.
Söndag. Sov i 11 timmar, klev upp, åt frukost. Hade allmänt tråkigt! Stack till farfar och åt middag. Alltid lika mysigt att vara där! Känns som om man är liten igen. Var alltid där när jag va liten. Vi åt middag sen la jag mej i soffan och typ somna. Efter ett tag stack vi hem o då fick jag o bror skjuts hem till mamma.

Kul helg asså <3 //Nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0