I wish nothing but the best for you <3

Hemma från skolan :) Sjuk dag idag ;)
Börja med att jag försovmej ofick stressa som f*n för att hinna med bussen, typ sprang till busshålplatsen då min granne, som är min syrra stanna o fråga om jag behövde skjuts så jag hoppade in o fick skjuts till hållplatsen.
Väl när jag var på skolan så hade jag de skit bra, hade bara 4 lektioner idag :D
För alla på skolanfick sluta klockan 1. 5 över 1 kom bussen, den var nästan full när vi skulle på och vi va väll 20/30 stycken som skulle med den.

5 Stycken rymdes inte så dom fick vänta en timme på nästa buss ;) Sen börja chaffören babbla om att vi också skulle kliva av :O Men han gjorde ett undantag, för när de skulle på mer folk fick dom stå ist ;) Synd om dom som vart kvar på skolan :O :(
När jag nästan var hemma o skulle kliva av hos min vän så råkade jag typ slå en tant i huvudet xD Höll på att garva ihjäl mej, stackars liten sak! xD  Hahahaa min dag var knäpp! //Nina


Kommentarer
Postat av: heddez

allt bra?

2011-10-05 @ 20:04:37
URL: http://heddez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0