tandställning..

SHIIIT kom på att jag ska till tandläkaren imorgon.
kanske ska få räls o jag e sjukt nervös... Men vet ni vad?
Om folk dissar mej då för att jag har tandställning så är dom inga riktiga vänner.
Jag vet att jag har många riktiga vänner så hoppas de blir bra de här..

Men vet ni vad Hellre tandställning i högstadiet än fula tänder från gymnasiet o livet ut. Kan leva med dom här tänderna men kan också leva med tandställing i något år o sen super fina tänder :D
Längtar till att se resultatet. Ni får höra mer imorgon, //Nina <3


Kommer ordna sig


Kommentarer
Postat av: Mimi

SV: Tack så mycket! :)



Men herre,gud jag har aldrig hört talas om ngn som blir dissad bara för att den har tandställning! :O Kommer nog bli superbra och så ja så får du ju fina tänder!

Min tandläkare tycker jag har raka tänder så jag får ingen räls! My ass att de är raka!

2011-10-17 @ 12:20:09
URL: http://adventurelaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0