Dag 03

Dag 03 - Min favorit årstid och varför


Min favorti års tid är... svårt att säga :P Gillar alla :S Gör en lista varför.
Sommaren för där har man ledigt super länge och det är oftast varmt och man får träffa sina kompisar när man vill osv. Bada och sola :')
Höst för att de är mysigt att de regnar hela tiden :) Fast lite jobbigt kan de vara :S Och jag fyller år på hösten :'D Också är de så fina färger då :)
Vinter  För att jag älskar allt me snö! Bygga saker, köra skoter,snö änglar, julafton, nyår.
Allt är perfekt på vintern :D Lite kallt bara, förra året var det ju nere på - 35/38
Våren för att de e fint när snön smälter bort o se blommorna växa ut och slutligen blire en varm sommar.
Perfekt fotoårstid! <3  //Nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0