Dag 3 Min favorit års tid och varför

Min favorit års tid och varför.
Jag ÄLSKAR sommaren! :D Det är varmt, men slipper skolan,
man är mycket mer med sina kompisar,
men kan bad, mysiga grill kvällar med familjen,
äta glass utan att frysa ihjäl, när det regnar, o man kan duscha i regnet,
Åka nånstans med familjen, tex. Stockholm, gå på grönalund, bara sitta på balkongen och prata.
Och det bästa av allt, jag fyller år!! ;D
Men det finns nack delar också, tex. alla jävla insekter eller att det blir för varmt.
Förutom det, så äger sommaren ut alla andra årstider.
Men jag gillar vintern också, När man grillar när det är kolsvart ute, men kan köra skoter,
Sitta inne och kolla på tv, Få packet på julafton, fira nyår, och typ
vara ute soliga dagar och t kort ;)
Dåliga saker är att det alltid är så jävla kallt, plus att jag alltid är trött under vintern :(
Hösten är också bra, det är så jävla fint med alla färger och sånt shit ;P
Men den är jobbig för man vet att vinter ska komma, och det blir kallt :( <3
Våren är också härlig, för då är sommaren på väg ;)
Det här inlägget skulle upp igår, men jag glömmde det.
Men ni får det idag iaf! ;D
<3
//Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0