Nina is my name!

Tjenare alla! Välkommen till våran fotoblogg, med mycket annat skojs :)
Vi är 2 som har den tillsamans, Maria och Nina. Nu är de jag Nina som skriver..
Och så här ser jag ut :P

Vart en bild på mig och min älskade lillasyster <3

Hmm ska väll berätta lite om mig då.
Jag heter Nina och går i 8an i en awesome skola ;P Jag bor i en liten by, nämner inget namn!
Efter som de här är en fotoblogg så antar jag ni vill veta vad jag har för en kamera, sony 390

Ni lär få veta mer om mig med tiden ;P
Nu ska jag sticka ut på byn, för här bor också min bästavän Ronja :)
Hon fråga just om vi skulle träffas en stunf, så får väll skynda mig innan hon ångrar sig ;) Nerrå <3
Skriver mer sen, herrå //Nina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0